czwartek, 28 stycznia 2016

Za oknem tak buro i ponuro

Za oknem tak buro i ponuro ... kolorów nam trzeba, by poprawić sobie chociaż na chwilę humorek ...
Stąd moja ucieczka w stary wiersz i zdjęcia z głębokiego archiwum ...


Szukam w marzeniach

Szukam w marzeniach …
Gdzie jest to miejsce zaczarowane
Gdzie włosy trawy w odcieniach zieleni skąpane
Gdzie niebo malowane bezkresnym błękitem
Gdzie nuty ze strun mojej gitary spadają …
                              nieuczesane, rosą tylko umyte.

Znalazłem w marzeniach to miejsce, więc …
Wsłuchuję się w szeptane przez trawy zachwyty
Że wśród nich leży skarb ukryty
Kwietna Czarodziejka, w białej sukience
Za te szepty składam im uśmiechy w podzięce.

Marzę więc w marzeniach …
I tylko chciałbym czas zaczarować nutami
By wypełnił się szczęśliwymi minutami
Bym zdążył nacieszyć się zapachem Twoich dłoni
Wśród zazdrosnych szeptów kaczeńców, jaskrów i powoi.




 





1 komentarz:

  1. Rozmarzyłam się... Zatęskniłam za latem... Słońcem... Zielenią... Piękny wiersz i bardzo klimatyczne fotografie.

    OdpowiedzUsuń